linn krouthén

GOOD WORK GIRL

Kategori: ALLMÄNT

Jag lyssnar på "I'm Alive" med volym lite högre än vanligt. Jag går runt och halvdansar. Bäddar rent i sängen. Tvättar det gamla sängkläderna så att det ska lukta tvättmedel i hela lägenheter. Allt för att jag är så förbannat glad, lättad och lycklig just nu! Jag skickade in hemtentan för någon timme sedan, färdigskriven dagen innan. Jag känner mig verkligen levande igen efter att dagarna innan och under tentan kännt mig halvt levande. Ikväll ska jag se på film och poppa popcorn. Ja, jag ska äta popcorn och poppa en kastrull till om jag känner för det. Man lever bara en gång och när man lägger hela själen i mindre roliga saker som tentor måste man någonstans balansera upp det. Så popcorn blir det! Och juste - LONDONBOKNING MED JORDENS BÄSTA VÄNNER för att träffa JORDENS BÄSTA LONDON-BRUTTA ska jag göra ikväll också! Ibland är livet bara sådär extra fantastiskt. /L.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: