linn krouthén

FÖRBEREDELSER

Kategori: ALLMÄNT




Min helg: i fredags var jag ute och åt med Laura, Veronica, Emilia och Matilda. Det var jättetrevligt och så roligt att ses igen!
I lördags serverade jag, Emma, Emilia och Amanda på ett bröllop. Åt god mat, tårta och serverade 70 gäster med trerätters och blandade drinkar långt in på natten. Jag älskar ju sånt så det var jättekul. Dock var fötterna helt slut när kvällen var över.
Fortsatte med jobb på söndagen men då på IKEA. Och idag och imorgon går jag på en utbildning inom IKEA tillsammans med resten av sovrumsbubblan. Veckan består av lite mer jobb men sedan massor av förberedelser för om exakt en vecka sitter jag på ett tåg som kommer ta oss ut på äventyr i Europa!!!! Så sjukt att tågluffen är så nära!! /L.

Kommentarer

  • повестки одесса säger:

    I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was curious what all is required to get set up?
    I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I'm not very internet smart so I'm not 100% certain. Any suggestions or advice would be greatly appreciated.

    Many thanks

    2023-09-30 | 05:27:21
    Bloggadress: http://https://www.youtube.com/watch?v=MLAFyJ5TmMw

Kommentera inlägget här: