linn krouthén

FLYTT!

Kategori: BILDER

Ikväll vände jag sängen så att huvudet ligger mot fönstret. Precis så som jag sov i lägenheten jag bodde i. Ja, jag har vänt sängen i mitt gamla rum. I mitt nuvarande rum från och med nu. Jag har flyttat hem till familjen igen. Det enda som känns lite jobbigt är att inte bo i city, inte ha nära till allt och kunna dra en Donken (åka drive-trough sent på kvällen och sitta och snacka i bilen enda in på natten) med tjejerna. Stadslivet är underbart men nu ska det sparas pengar! Så idag var jag klädd i gult och blått och hade en bra dag på IKEA.
I fredags hade jag en supermysig kväll med min fina Emma. Lagade pizza och satt och prata i soffan hela kvällen. Så en bra helg med både flytt och kaos men också mys och god mat. Summerar den till en fartfylld helg, för jag har hunnit med så himla mycket på så kort tid. /L.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: