linn krouthén

TVÅDAGARS

Kategori: BILDER


I fredags blev det utgång med tjejerna tillsammans med Emmas barndomskompis Jakob och med hans kompis Jens. Det blev en väldigt bra kväll! Sov hos E och åt en god bakisfrukost.
Framåt eftermiddagen på lördagen var det bara att ladda om batterierna för ännu en partykväll. Personalfest med IKEA på slottet. Balklädsel och mask stod på schemat. Jag, Alexander och Philip förfestade hos Jennifer (Mmmh för Hot-shots) innan vi gick till slottet. Jag hade bland det roligaste kvällarna någonsin! Det var så jäkla kul och alla släppte verkligen loss. Dansade hela kvällen tills vi vid ett någongång gick till Hattfabriken. Det blev några drinkar för mycket och jag jobbade dagen efter så jag var väl inte vid mitt piggaste tillstånd... Jag hade det så sjukt bra i alla fall så jag skulle gjort om det tusen gånger om! Det är då "you only live once" passar så bra, haha.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: