linn krouthén

WHAT NOW

Kategori: ALLMÄNT



Idag började morgonen med ett svettigt spinningpass. Morgonen började inte så bra då jag hamnade mitt i regnskuren på cykeln påväg till SATS. Hängde in min blöta dunväst och intog spinningcykeln längst bak närmast fönstret. Där fick jag en helt annan upplevelse - cyklade i solen en timme och blev blöt av allt annat än regn. Och det här var det skönaste och roligaste spinningpasset so far. Fick spinna till en remixad version av min favoritlåt just nu. Blev grymt taggad till kvällens utgång med mina favorittjejer vilket säkert gjorde att timmen på cykeln kändes väldigt kort. Nu ska jag tagga om till plugg i någon timme med min iskaffe, men efter det fortsätta tagga till middagen och utgången. Imorgon ses vi på IKEA. /L.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: