linn krouthén

HELLO NEW WORLD

Kategori: ALLMÄNT

Jag börjar med att säga Hej. Så man brukar starta efter ett litet uppehåll. Min mobil vill inte samarbeta med mig vilket just nu betyder att jag inte kan ta kort med den eller använda bilder vidare bra. Men så länge jag kan använda den till att ringa och messa så jag ska väl vara nöjd - för det är väl det viktigaste antar jag?! FB och allt annat bra är väl bara plus i kanten. Haha jag skoja, idag kan man ju faktiskt knappt leva utan den. Helt sjukt!
Skolan går bra. Jag har haft tre förläsningar nu och imorgon går jag in på den fjärde. Jag har använt min första PT-tid på SATS och la även till hjälp med kost så nu är jag extra taggad.
Veckans slut ser ut att innehålla en hel del kul. Imorgon får jag träffa min fina Louise som är hemma och det väntas bio. På fredag ser jag fram emot lite vin med trevligt folk, och på lördag vankas det en personalfest på Ikea. Och på söndag får jag förhoppningsvis mitt kostschema och det ska jag väl försöka följa till punkt och pricka så inhandling av mat kommer väl få avsluta den bra helgen.
Känn ingen sorg. För andra gången på bio idag. Vilken film.
Sleep tight. /L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: