linn krouthén

MIN HELG

Kategori: BILDER

Jag har haft en sån sjukt bra helg. Den började i fredags hemma hos Emilia med Amanda, Ellen och Hanna. Vi tog och sedan ner på stan och gick ut på krogen. På bussen från krogen hem till Emilia bestämde vi oss för att ta bort instagram. Så nu är appen borta för både henne och mig. Känns så sjukt bra efter att jag är så trött på alla "likes". Alla snygga bilder. Alla perfekta liv.
Vaknade upp i Emilias säng och åt en mysig frukost innan jag begav mig hem för en powerwalk. Kort där efter umgicks jag hela eftermiddagen med Emilia i min säng. Jag har nog aldrig skrattat så mycket. Jag undrar om det är träningen eller skrattanfallen som gett mig träningsvärk i magen!
Idag har jag jobbat på Ikea. Tog mig ann en ny avdelning idag, garderober. Så snart är jag expert på det också, haha. Nu väntas kvällsmat och kvällsträning med Azra. /L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: