linn krouthén

I WILL BE FINE, BUT I WILL MISS YOU

Kategori: ALLMÄNT

 
Min vardag ser för tillfället ungefär likadan ut. Går upp väldigt tidigt på mornarna, dunkar musik i bilen påväg till jobbet med Jennifer och har utprovningar med glada, blivande studenter. Idag var vi i Uppsala, där vi kommer att hålla hus hela veckan. Jag har tänkte på det, hur roligt det faktiskt är att hjälpa till inför en av de största dagarna för många studenter! I söndags jobbade jag förresten på Ikea, det var otroligt kul. 
Försöker även att tillbringa så mycket tid jag bara kan med min kära Lollo. Mindre än en vecka kvar nu. Svider lite. Nej, ganska mycket. Igår åt vi och mös hos henne. Från fredag till söndag blir det non-stop time med henne tillsammans med tjejerna. Det behövs. Love. /L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: