linn krouthén

ABC

Kategori: ALLMÄNT

Idag var det min absolut sista dag på ABC-gruppen. Det har varit ett väldigt intensivt jobb med tidiga mornar, sena kvällar och en hel del risifrutti (snabbt och smidigt). Men emellan detta har jag mött superbra människor, superglada studenter, jobbat med en superbra tjej och åkt en superbra bil. Jag har växt som människa, min envishet har stärkts så som mitt tålamod och om ni vill veta något om studentmössor kan jag svara i sömnen. Imorgon är det sista återträffen med alla utprovare och säljare. Vi ska upp till Kaknästornet för middag och så fortsätter kvällen på Stureplan. Det är white and silver tema imorgon så tar fram min vita sommarkavaj! /L.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ha det så himla bra nu ikväll! Njut och ha det riktigt riktigt roligt :) soliga pussar från Oman kommer här :*<3

    2012-11-09 | 15:27:31

Kommentera inlägget här: