linn krouthén

MIDSOMMARAFTON

Kategori: ALLMÄNT

Jag hade en perfekt midsommarafton. Otroligt mysig. Otroligt bra. Otroligt rolig. Tidigt på morgonen var jag och Louise på Ica och köpte jordgubbar inför dagen, därefter blev det en efterlängtad powerwalk. Måste säga att jag har underskattat Skultunas alla fina miljöer. Känner det efter mina powerwalks inne i stan. Efter powerwalken, fixandet o.s.v. träffades jag, Louise och Caroline hemma hos Louise, packade ner tårtan och åkte till Sätra Brunn där vi picknickade bland allt folk. Passade även på att dansa runt midsommarstången. Att känna sig som ett barn igen var en häftig känsla. Tog sedan vårt pick och pack och körde hem igen för att grilla hos Louise, nu även med Sara. Ännu en tårtbit slank ner. Sedan åkte vi ut till Munga och Fredrik för att fira midsommaraftonskvällen med massa härliga människor. Vi bäddade upp bilen med madrasser för att sova där, men på något konstigt vis hamnade jag, Louise, Guru och Pontus mitt på dansgolvet uppe i ladan. Det var kallt, men kroppsvärme hjälpte lite. Jag hade en grymt bra dag!! /L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: