linn krouthén

LYCKLIGARE NU

Kategori: ALLMÄNT

Igår rörde jag inte en fena. Jag kom hem halv elva, fixade en brakarfrukost och placerade mig i soffan framför tvn. Rörde mig inte därifrån för än klockan sex på kvällen. Jag älskar sånna dagar samtidigt som, när jag ligger där, önskar att jag hade mer energi för att orka resa mig. Men jag tror på något sätt att sånna dagar är nyttiga för kroppen. För när man oftast stressar mer än man slappnar av, då älskar nog kroppen när man ger den tid för att koppla av. Igår fick den det, koppla av länge och hur mycket den bara ville.
Idag har Louise och jag varit ute och powerwalkat i typ en och en halv timme. Tog sedan bilen och hämtade saker både hos Caroline och där midsommarafton firades. Så nu är filtar, kläder, skor o.s.v. tillbaka på sin rätta plats. Nu ska jag hem och myspysa hemma hos min kära vän Louise. Film och mörk choklad väntas där. /L.
 
Linnea Henriksson - Lyckligare nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: