linn krouthén

FÖRSTA JOBBVECKAN

Kategori: ALLMÄNT

Oj, det var ett tag sen! Men jag har en liten förklaring till varför och förklaringen är jobb som tagit upp större delen av min tid. Att jobba på Ikea är superroligt. Åker dit varje dag med ett leende på läpparna, och får smitta av mig det på mina kollegor och kunder. Dagarna är väldigt intensiva och mycket information ska bråkas om att få plats i mitt lilla huvud. Så, man blir ganska trött och slut efter en heldags jobb. Väldigt mycket tror jag beror på att jag just nu är i en upplärningsfas där jag hela tiden måste vara fokuserad för att få in all information. Nästan som att gå till skolan där du får ny information hela tiden. Men, jag älskar ju att lära mig saker. Att utvecklas. Och det gör jag verkligen på Ikea. Utvecklas både kunskapsmässigt men också som person, det kan jag känna redan.
 
Var nere på Cityfestivalen i helgen med tjejerna. Det var roligt trots regn och blåst. Hoppade till Rebecca&Fiona och stod i kiss-kö i ca. 45 minuter med ett sisådär kösystem. Men, tillsut var jag personen i det mörka båset. 
 
Efter jobbet idag träffade jag Louise för en powerwalk. Kvällen blev ju otroligt fin så vi fick gå i solsken. Bakar just nu bröd som gräddas i ugnen. Ni ska få recept snart! /L.
 
 
18 maj, bal - jag och Jonathan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: