linn krouthén

20120119

Kategori: ALLMÄNT

Jag vet inte vart jag ska börja och vad jag ska skriva om men jag kan väl växla några ord med er i alla fall. Jag har bytt projektarbete igen, tredje gången gillt! Hoppade från mitt projektarbete till att anordna en golftävling till det nystartade projektarbetet. Jag och Emilia kom på att vi ville vara kreativa nu såhär efter ett halvår. Så ett nystartat projektarbete kommer innebär att ta igen nästan 6 månaders arbete, jobba intensivt men jobba med något vi verkligen brinner för! Ser fram emot detta.
Idag hade vi första designlektionen efter lovet och nu får vi lära oss att göra hemsidor. Det var lättare än vad jag trodde. Dock har vi ju inte kommit till den avancerade delen ännu... Börjar 12 imorgon vilket innebär sovmorgon. /L.
syster, helsingborg 2011

Kommentarer


Kommentera inlägget här: