linn krouthén

20120125

Kategori: ALLMÄNT

Började morgonen med idrottslektion på Feelgood som hölls av Amanda och Emilia. Mina armar orkade knappt hålla i schampooflaskan efteråt och mina ben kändes sladdriga hela dagen. Otränad? Kan vara så. Men det var inte bara jag som svettades i salen i alla fall. Otroligt skön start på dagen!
Efter lunch hade vi matteprovet jag försökt förtränga vilket ledde till att jag kände mig allt annat än förberedd. En timme innan provet försökte jag gå igenom allt. Och det verkade funka bra att köra en sista-minuten-repetition då det kändes ganska bra när jag lämnade in provet.
Nu väntas återigen några pluggtimmar. Matteprovet kan jag nu stryka från min kom-ihåg lista. Kvar står det: engelskaredovisning, religionsprov, reklamuppgift, hemsidan i design, prov i design och naturseminarium. Det har aldrig varit såhär mycket under mina snart 3 år på kopparlunden! Får bita ihop sista veckan i denna period och skylla mig själv som gör annat på lektionerna än att plugga. /L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: