linn krouthén

SPREAD A LITTLE LIGHT

Kategori: ALLMÄNT

Pappas kommentar imorse: "Linn, om du inte skulle kört bil igår skulle jag trott att du var bakfull".
Efter 5 timmars sömn både fredagnatt och lördagnatt känner jag mig allt annat än fräsch. Som en överkörd grävling.
Tänk er bakfylla (sombi-känslan) minus illamåendet och yrheten och istället en igentäppt näsa som nyser 3 gånger i minuten.
Där har ni mitt välmående idag! Jag har klivit ur sängen och sedan varit placerad framför tvn hela dagen. Jag och pappa åkte
och köpte godis och sedan placerade sig alla bredvid mig framför tvn för att se på film. Riktig, riktig söndag.
Jag känner mig som den mest slappa människan på jorden, men ibland måste man unna sig dagar som denna. Så jag unnade mig idag. Välpassande. /L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: