linn krouthén

FYRA DAGAR BAKÅT

Kategori: ALLMÄNT

Oj, nu var det ett tag sedan. Jag är hemkommen från London och vardagen som, kanske inte arbetslös men "arbetsvilande", känns väldigt bra och välbehövligt just nu. Louise fyllde år i måndags. Bakade, mös och sov över där. Just nu är jag inne i en bak-tid där mysfaktorn runt mig är på 100, så igår kom Emilia till mig. Tillbringade hela dagen i mitt kök med simpel matlagning och lite mer avancerad bakning. Skumtomtefudge stod på menyn. På kvällen blev det tre-rätters med M.
En dag med lucia-show på KG, mysfika med mina fina tjejer och en tripp på stan i kylan har gjort mig helt utmattad så nu ligger jag död i sängen. Haha, skoja. Har inte rört mig mer än nödvändigt idag. Det ska jag ta tag i imorgon. /L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: