linn krouthén

WHAT AM I SUPPOSE TO DO WITH THIS TIME

Kategori: ALLMÄNT

Jag känner mig sjukt trött, och pigg. Ganska stressad, men ändå superlugn. Nyttig, men ändå väldigt lat. Ganska splittrad helt enkelt. Jag har flera saker att göra innan sommarlovet startar. Men min energi ligger på latsidan och jag förtränger sakerna. Körkortsteorin rullar på hyffsat. Körlektionerna har gått super. Halkan är bokad (som jag kommer göra med två bästa vänner, Ina och Amanda) Great!! Min rygg hugger till ibland och men jag säger ifrån och låtsas som ingenting. För jag vill och försöker träna så mycket jag hinner. Matte nationella gick nog ganska bra trots mitt oengagemang och "jag hann inte plugga" bortförklaring. Terapiprat igår med 3 söta vänner har fått mig på nya tankar. Jag hoppas det leder till något positivt.
Men bortsett från allt, är jag ändå glad. Mitt liv flyter på. Jag har världens bästa vänner. En pojkvän att luta mig tillbaka på. En trygg familj. Och just nu - en splittrad hjärna - som behöver sommarlov.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: