linn krouthén

ROADTRIP?

Kategori: ALLMÄNT

Började tolv. Slutade tjugo över efter en mini engelska redovisning på typ 2 minuter. Sånna här dagar är smått ovärda men dock så sköna. Satt ett tag i den gassande solen med Emilia innan jag tog bussen hem. Hemma blev det även någon timme i solstolen innan jag tog tag i de tre VG-MVG talen i matte B jag ska klara för att få VG i kursen. Jag håller tummarna att jag gjort rätt.
Får somna med sötnosen ikväll igen. Och justia - Jay Smith band igår var bra. Dock hade jag inte lyssnat på dem tidigare så det var lite svårt att hänga med. Jag, Max, Erik och Sara körde en Mc Donald's Drive Through och jag fick för första gången uppleva en Roadtripp känsla. I och för sig vet jag inte hur det känns att vara på Roadtrip, men jag kopplande situationen till filmer. Sent på kvällen, musiken på hög volym, fyra ungdomar i samma bil som käkar kycklingbitar och hamburgare. Måste upplevas igen, kanske på en riktig roadtrip i sommar när körkortet är mitt?!
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: