linn krouthén

NU KÖR VI

Kategori: ALLMÄNT

Några klumpar från mitt hjärta har släppt. Fick nyss veta att jag fick godkänt på mina två senaste tyskaprov. De har legat och tryckt ner hela mig då grammatik är min svaga punkt i ämnet. Och svenskaredosivningen igår blev som ett lugnt seminarium.
Igår efter skolan träffade jag älsklingen på stan. Min spontanshopping gjorde att jag hade för lite pengar på kontot när jag skulle handla de sista grejerna att Max fick lägga ut till mig. Lite småskämigt! Somnade i alla fall i hans famn efter att ha njutit av det sista Prison Break avsnittet i säsong ett och sökt resemål till vår utlandsresa vi hoppas på i sommar.
Måste säga att nerverna inför halkan imorgon känns, samtidigt som förväntningarna är höga. Att jag ska köra en ny bil är inte det som är pirrigt. Under min övningskörningstid räknade jag ihop att jag kört 5 olika bilar. Utav dem var helt klart den svåraste bilen att köra min uppkörningsbil jag körde med i tisdags. Typiskt. But hopefully I get used to it. Och i tisdags tog även jag och Max mamma en skön springtur vid åkrarna. Somnade gott.
Klockan två är det KG-party på skolan. Skolans höjdpunkt skulle jag nog säga. Uppträdanden och roligheter. Valt att inte vara med detta år pga. stress och kanske även lite oengagemang.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: