linn krouthén

MY BACK

Kategori: ALLMÄNT

Ligger i min säng och försöker komma på saker att göra som inte gör ont. I vanliga fall skulle det vara allt förutom att hoppa från ett höghus, bränna sig på spisen o.s.v. Men just idag begränsar min rygg saker att göra då allt som i vanliga fall är lätta att göra och som inte gör ont någonstans är rena utmaningen för mig. Som att hämta sockerkaka i köket, kolla på tv, nysa, åka och vara i skolan. Att ligga i sängen är hyffsat skönt. Det värker, men det värker inte lika mycket som att vara uppe och gå. Jag har fått en problemrygg. Min mammas rygg. Känns sådär att vara 18 och redan gammal i ryggen...
// L.

Kommentarer

  • Emilia säger:

    Hej sötnos! Vi har fått en Meko-uppgift där man får samarbeta med varandra. Vi ska typ jämföra olika liknande företag! Jag tänkte att om du vill, så kan vi göra det tillsammans och jämföra Skopunkten, DinSko och Scorett :D Hoppas din rygg blir bra snarast! PUSS <3

    2011-05-02 | 13:46:01
    Bloggadress: http://myranhanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: