linn krouthén

IG?

Kategori: ALLMÄNT

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt mitt allra första IG på ett prov. Jag vet heller inte om jag ska skylla på att tyskaprovet blev en överraskning när jag stamplade in i klassrummet helt oförberedd. "Men du borde ju kunna posesiva pronomen, hur oförberedd du än är!". Ja, jo - det är väl sant! Men man hör ju bara på namnet att det är dösvårt. Biter ihop och får göra omprov om några veckor. Att få flera chanser på sig vad gäller prov är nog min skola ganska känd för. Och det är ju faktiskt superbra. För det viktigaste är ju att man lär sig, hur många chanser man än får.
Min farbror är här från Schweiz. Min gudfar, pappas tvilling. Att vi inte ses så ofta är tråkigt. Något som är mindre tråkigt är att han har med sig Schweizisk choklad. Om det är gott. Om det kommer ta slut fort. Haha.
Det är fredag imorgon och därmed helg. Det är helt sjukt att det snart är sommarlov!!!! Så mycket jag vill göra, med så tunn plånbok och för få dagar...
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: