linn krouthén

HAR JAG BLIVIT DRABBAD?

Kategori: ALLMÄNT

Bästa sättet att få energi inför sista veckorna i skolan?!! Hmm... Det är nu man egentligen borde satsa. Kämpa. Anstränga sig för att göra klart allt som behövs innan sommarlovet. Men vad ska man göra när ens kropp redan tagit semester? Det är ganska svårt att intala min hjärna att sommarlovet inte börjat än när resten av kroppen inte hänger med. Värt att nämna är att jag aldrig känt mig såhär slut förut. Såhär oengagerad, trött, omotiverad. Har jag drabbats av latmasken...!?
Behöver hitta min energi. Bästa sättet?! Ja - en promenad har jag redan tagit. Och förhoppningsvis ger min pojke mig lite kärlek ikväll. Det behövs - alltid. Och det är förresten helt sjukt att helgen redan är här igen. Vart tar tiden vägen?
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: