linn krouthén

FRIENDS

Kategori: ALLMÄNT

Det är mycket som står på spel just nu och jag hinner inte riktigt med allt. Typ bloggen. Typ mig själv. Typ träning. Typ allt. Men jag gör mitt bästa. Prioriterar just nu låttexter tillsammans med Max och Alex. På lördag är det. Så matteprovet igår och tyskaprovet idag har jag försökt förtränga ganska mycket för att inte bli allt för stressad. Och mitt i allt har jag körkortteori att försöka plugga och trycka in i hjärnan. Hm... Ibland är det svårt att få ihop allt. I kläm kommer vännerna, träningen och sömnen. Önskar ibland att man kunde dela sig i flera delar.
Jag har i alla fall haft en bra helg med massor av god mat, tårtor och sommarvärme. I söndags tog min syster konfirmation och släkten var här. Senare på kvällen for jag till Max för att fira hans pappa. Är så avundsjuk på Sannas alla smycken och den lilla fyrkantiga Ipod nano hon fick i present. Genast känns min stora ganska klumpig...
Värt att nämna den sena kvällen igår ute i Tamska parken tillsammans med Max och Alex. Med två gitarrer och massor av mygg tränade vi på låtar vid solnedgången. Sommartecken, right?
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: