linn krouthén

OM MAN ÄNDÅ KUNDE DELA PÅ SIG!

Kategori: ALLMÄNT

Det känns så sjukt konstigt att skriva att: jag har sommarlov!! För det känns verkligen inte som det. Kändes som vilken kortisdag som helst i skolan där alla bara var extra fina och uppklädda. Jag vet heller inte om jag vill förstå att jag har sommarlov för jag får lite småpanik av att detta är mitt sista riktiga sommarlov... Men visst är det underbart med ledighet!
Efter avslutningen i skolan tog jag och tjejerna i klassen en fika på Chicco. Kilade sedan till Cornetto för att köpa en take away sallad som jag njuter av just nu.
Ikväll blir det lite partaj någonstans med klassen! Grymt! Är dock väldigt trött efter 12 timmar på Gröna Lund igår, men stolt över mig själv då jag utmanade min rädsla och satt mig i uppskjutet två gånger. Bryan Adams på Grönan ikväll lockar, men... jag kan ju inte dela på mig.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: