linn krouthén

OCH SÅ HITTAR MAN DOM HEMMA

Kategori: ALLMÄNT

Första lediga vardagen sedan jag slutade skolan. Känns underbart! Ska ta vara på dagen och göra massor av saker. Packa till imorgon, då far det upp till Dalarna, plugga körkortsteori, handla, städa och ha körlektion. Dagen är fullspäckad men behövlig. Egentligen skulle jag vilja klämma in en filmtimme någon gång under dagen. Men det känns rätt omöjligt just nu. Det roliga är att jag har säkert 100 filmer i min låda som jag inte ens öppnat än. Filmer pappa köpt i Kina. Och något annat roligt är att jag satt här om dagen och pratade filmer med vänner, filmer jag skrev upp som anteckning på mobilen för att jag ville köpa dom och se dom. Och så hittar jag dom i min låda. Typ som filmerna Just Go With It, I Am Number Four och Pirates of the Caribbean 4. Haha. Lite kompiskt. Kanske måste börja kolla vad som gömmer sig i lådan...
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: