linn krouthén

MYGGBETT

Kategori: ALLMÄNT

Jag har ännu inte tappat matte kunskaperna. Räknade nämligen ihop 18 myggbett på min kropp. Helt klart rekordet av röda prickar på min kroppen! Tänk att sommaren precis har börjat. Jag kommer inte ha nå skinn kvar om myggen kommer fortsätta såhär. Men någonting positivt finns det ju ändå; jag kan bara gå ut utanför dörren och känna mig älskad av så många på bara några minuter. Fast kärleken jag får av de små, äckliga sakerna kanske inte är den bästa kärleken man kan få, eller? Och rekordet på 18 myggbett har nog höjts efter denna kväll. Grannfesten utomhus var rena drömparadiset för myggen. 30 pers under ett å samma tält. Det blev inte kallt iaf! Andreas å jag underhöll våra grannar under kvällen med allsång och egna låtar. Jag och min familj vann fina priser efter första plats i kubbtuneringen, lite tack vare andras misstag. Imorgon (idag) firar min älskling å jag 28 månader tillsammans! Grymt! Får somna i hans famn nu och imorgon blir det troligen att leta resa. Godnatt! // L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: