linn krouthén

KLASS 09 ♥

Kategori: ALLMÄNT

Jag hade en grym kväll igår med min klass ute i en lokal på Bjurhovda. Dansade oss svettiga, sjung oss hesa och promenerade runt mitt i natten. Före festen träffades några av tjejerna i klassen hos Olivia för lite käk och sedan bar det iväg till Bjurhovda. Efter den härliga festen gick jag, Amanda, Emilia, Emma, Linus L, Linus E och Brandon till Mc Donald's för att fylla våra tomma magar och vi fortsatte sedan hem till Linus Larsson där vi alla somnade. Det kanske inte blev värsta skönhetssömnen, men någon timme fick jag sova i alla fall ihopträngd i en säng med Emilia och Linus E.
Vaknade helt stel vid nio, fixade mig så gott jag kunde och sedan gick vi alla till Kopparlunden för att se när treorna i skolan sprang ut. Rörd blev man och låten Release Me var inte mer än perfekt till de fina studenterna. Ett år kvar då!
Nyduschad och trött. Somnade i två timmar när jag kom hem. Nu ska jag snart till Andreas för att träna inför morgondagens grannfest, men först: grillning och massa gott. Magen skriker!
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: