linn krouthén

HARD WORK-WORK

Kategori: ALLMÄNT

Jag ska sammanfatta denna vecka på ett kort sett: tidiga mornar, slit, trötthet och "fart å fläkt". Kanske ännu kortare: jobb. Första året jag storstädar på pappsens jobb, och jag måste säga att det är som värsta träningspassen. Ner på lister, upp på skåp, gnugga rent, och allt vad det är. Helt slut blir man. Och inte nog med det. Gör detta i 100 grader också. Min söta syster har varit med på jobbet några dagar och gjort det mycket roligare. Skratt-attacker gör att tiden går snabbare. Men imorgon så, min sista dag! Känns mer än underbart. Och det är så typiskt att regn väntas från imorgon...
Även fast jag är helt slut efter jobbet har jag haft körlektion, varit på grillkväll hos Polfjärd, tagit kvällsdopp med Louise, Sanna, Max och Polfjärd och myst med min plutt. Men snart kan jag gör det utan att börja gäspa vid nio på kvällen.
du är bäst!
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: