linn krouthén

DEN VANLIGA VARDAGEN ÄR VÄLKOMMEN

Kategori: ALLMÄNT

Efter många "om" och "men" tog jag mig till gymmet efter skolan idag. Och efter några timmar vaken i min säng inatt, somnade jag tillslut vid ett på natten. Och efter många alarmsignaler, kom jag ändå upp tillslut ur sängen hyfsat pigg. Men jag har nog aldrig gäspat så mycket under en och samma morgon som imorse.
Men med lite kaffe under eftermiddagen och skratt i basgruppen tog jag mig igenom dagen utan problem. Känner inte panik över tidiga mornar och skolstarten längre. Det var nog bara lata Linn som var i farten igår efter ett slappt och utvilat lov. Så nu är jag back on track. Och vanliga vardagen är välkommen.
// L.

Kommentarer

  • Emilia säger:

    hahah åh vilken bra dag det var idag känner jag! :D Kan ju inte bli dålig med sånt härligt sällskap :*

    2011-01-10 | 23:05:00
    Bloggadress: http://myranhanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: