linn krouthén

CROSS THE LINE

Kategori: ALLMÄNT

UF mässan igår på skolan gick super. Förutom att fötterna och benen tog stryk efter en heldag utan stolar att vila på, var det kul att visa upp företaget och se alla andras företag. VLT tog kort och intervjuade vårt företag: Kopp U right. Dock blev vi inte med på bild i tidningen idag. Familjen + Max kom framåt kvällen. Magen kurrade när mässan slutade, så vi åkte iväg till Spicy för att köpa med oss mat hem. Somnade sedan i min älsklings famn hemma hos honom.
Efter många månaders väntan tog jag äntligen modet till mig och åkte med mamma och pappa in till stan för att klippa mig. Är så rädd att bli missnöjd med håret, men jag ångrar verkligen inte mitt frisör besök. Håret känns fräscht, lent och ganska kort. Men jag gillar det.
Ikväll får jag besök av mina söta tjejer.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: