linn krouthén

BLAME IT ON ME

Kategori: ALLMÄNT

Jag har haft en underbar helg hittills. Igår var jag hemma hos Emilia tillsammans med Emma. Målade nya, fräscha vårmuggar till vårt företag, åt godis, gino och avslutade sedan dagen med en titt på "Eva & Adam". Även fast det var några år sedan jag satt och kollade på avsnitt efter avsnitt av filmerna, kunde jag alla repliker. Haha. Dock somnade jag när klockan närmade sig två...
Efter en god frukost idag hos Emilia hämtade mamma mig och Emma. Vi åkte ner på stan och sedan gick jag och mamma på stan tills 3. Mysigt var det. Hittade lite småsaker och nu njuter jag av att det är lördag tillsammans med Maria Mena i högtalarna. Blev dock besviken att teboden precis stängde när jag tog i dörrhandtaget. Har länge längtat efter att fylla våra teburkar med goda teer. Tröstade mig genom att köpa ett ekologiskt apelsinte ifrån Ica som smakade gudomligt.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: