linn krouthén

2011

Kategori: ALLMÄNT

Nytt år. Nya löften? Nej, inte för mig. Jag kör mitt eget race utan löften - för det fungerar ändå inte för mig. Under årets gång kommer jag få "aha"-upplevelser istället (I guess), och kanske upplevelser, mål och erfarenheter jag kommer ta del av 2011.
Jag har tagit en underbart lång och skön promenad idag med Louise, och resten av dagen gick åt till städning. Jag ångrar inte en minut utav min städning, på lovet, för min garderob har nog aldrig varit så fin.
Och så har det ju varit nyår. Firade halva kvällen med världens bästa tjejer, och halva med världens bästa kille. Nyårsafton var... spännande och nytt för mig. Firade första gången inne i stan, utan nyårskänsla. Jag är nog den där trygga tjejen som hellre kör på mina traditioner - kolla på raketer på tolvslaget, hemma - t.ex.
Igår vaknade jag med min sötnos och sedan åkte jag in med mamma och pappa in till Ikea. Myspys. Kvällen ägde rum hemma hos Ina med mina tjejer och massa tjejsnack. Behövdes!
Nu blir det att skriva i receptboken jag håller på att fixa - den måste ju bli klar snart.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: