linn krouthén

WHEN YOU'RE WRONG, YOU'RE RIGHT

Kategori: ALLMÄNT

Dagarna bara försvinner iväg och nu är det kväll igen. Sängen ska snart få sällskap av mig, en stor kopp te, Glee och sedan Mean Girls. Kicks tidningen har även dunsat ner i brevlådan, så det blir att kika lite snabbt i den också.
Idag har jag, Emilia och Emma varit hos vår rådgivare hela eftermiddagen. Hjälpt till med priser på tapeter/tyger, fikat med semlor och muffins och även ställt ut våra nya vårmuggar i hennes skyltfönster.
Jag känner att spontanshopping, eller "snabbshopping" på stan är min grej. Hittat någonting fint varje gång jag strosat runt på stan i väntan på bussen, eller pappa, denna vecka. Idag blev det 4 grejer för endast 90 spänn. Älskar billigt.
Jag saknar min kärlek. En vecka utan honom, känns som en evighet...
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: