linn krouthén

VALENTINE'S DAY

Kategori: ALLMÄNT

2 timmars skoldag är ingenting att klaga på. 12-14 liksom! Traskade ner på stan med Emilia hoppfulla att hitta perfekta alla hjärtans dag presenter. Men klockan halv fyra gav vi upp. Så, jag satte mig på bussen med 0 kassar. Men, lilla orten Skultuna har inte mycket - men har det man behöver. Denna dag är Skultunas konditori räddaren i nöden. 4 sockerbullar. Hoppas min familj blir glad.
Och Max och jag hade vår alla hjärtans dag igår. Lindor choklad i en röd hjärtformad burk kommer fylla min sötnos mage full med choklad och kärlek. Love you♥
/ L.

Kommentarer

  • Emilia säger:

    Haha ingen i min familj hade köpt något till nån! Jag hade kunnat köpa ett sånt där paket med gelehjärtan som jag älskar :( ;)

    2011-02-14 | 18:19:55
    Bloggadress: http://myranhanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: