linn krouthén

TANKAR HIT OCH TANKAR DIT - MEN NU FINNS DE HÄR

Kategori: ALLMÄNT

Mina tankar är på olika ställen just nu. Men jag ska försöka samla dom och skriva något roligt. Vi kan ju börja med något roligt som att jag kom ihåg alla mina repliker igår (2 meningar), och att jag inte snubblade på scenen, under engelska pjäs vi satt upp i skolan för både föräldrar och elever. School of terror. Sen kan jag ju fortsätta med att jag och halva tvåan på Kopparlunden tillslut fick ett bord på Spicy igår efter typ en halvtimmes väntan. Och det bästa av allt är att jag fick vakna upp bredvid min älskling idag. Alla goda tankar är samlade.
Men de mindre bra. Hm.. det kanske inte finns några mindre bra tankar att samla! Men min kurrande mage styr mitt huvud just nu, så jag kan inte tänka klart. Och att vi har matte under eftermiddagen gör inte mitt huvud mindre trassligt.
Nej, men jag ska sluta med något positivt. Det är torsdag. Det betyder: helg imorgon.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: