linn krouthén

SNOOOOOOOOOOW... NOOOOOOOOO!!!

Kategori: ALLMÄNT

Alltså - detta väder!? Behöver jag säga något mer?! Snö är mysigt till jul, i december. Men nu, när jag fick hopp om att våren började krypa fram, kommer det 2 dm snö. Försökte påskynda våren med att använda Coverse förra veckan, men mitt försök att hjälpa till resluterade i noll - och stövlarna är framtagna igen. Tråkigt värre...
Slutade kvart i tre. Gick hem kvart i fem pga. extrauppgifter i matte för högre betyg. Jag hoppas att timmarna extra i skolan ger reslutat i betyget.
Nytt tema i skolan: litteratur. Inte det roligaste, men... jag ska börja plugga lite nu så jag inte halkar efter.
Imorgon eftermiddag tar jag ledigt från skolan, för en överraskning till min söta kille. Firar två år på lördag ♥
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: