linn krouthén

MIN HELG = ENERGI FÖR EN VECKA

Kategori: ALLMÄNT

Jag är taggad till 100 för en ny skolvecka tack vare helgen. Jag har haft det grymt sedan fredag.
Okej, ska ska försöka gör det kortfattat. I fredag slutade jag elva. Hem, fixade mig och fixad annat och sedan gick jag ut. Placerade två av de tre breven min älskling skulle hitta för att sedan hitta mig. När han läst alla brev som han hittade olika tider med hjälp av ledtrådar och förklaringar på sms, fann han mig ute. Iskalla kramade vi om varandra efter en stor längtan till dagen. Utan att han hade någon aning om vad kvällen skulle bjuda på, ledde jag honom ner till Skultuna Spa. 90 minuter av ren avslappning och mys. Kom sedan hem varma med dofter av oljorna och satte oss till ett dukat bord där det serverades oxfilé.
Lördagskväll samlades några vänner till oss hemma hos Max för att fira vår två års dag. Underbara vänner. Men innan det, hade jag fixat tre rätters hemma hos mig. Och min hemlighetsfulla sötnos gav mig hans present till mig: en kryssning plus 2 dagar i Helsingfors. Hur underbart?! Jag längtar i hjäl mig. 15 mars bär det av!
Och söndag. Målade först koppar med sötnosarna Emma och Emilia som alltid är lika mysigt, och när jag kom hem på kvällen kom Max till mig och sov här. Solsidan + glass.
Ni kan ju förstå varför min energi är full.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: