linn krouthén

4 TIMMAR

Kategori: ALLMÄNT

Något av det bästa som finns är att sova. Men det värsta som finns är att vakna upp och inse att man sovit för länge... 4 timmar försov jag mig idag. Skulle upp halv sex för att vara i skolan kvart över åtta. Men, istället vaknade jag av att rummet var ljust av solstrålarna. Klockan på TV:n blinkade halv tio. Kastade upp täcket. Stod ett tag mitt i mitt rum och tänkte vad jag skulle gör. Beslutade att komma till skolan tolv.
Igår morse bestämde jag att litteraturhemtentan skulle bli längre under eftermiddagen. Men, en fika på stan med Evelina, Ina och Amanda ändrade situationen. Och när jag träffade min älskling på bussen, ändrades eftermiddagen totalt. Det blev att baka bröd och äta det till filmen "Into the blue" istället. Fy skäms...
Men, när jag kommer hem idag. Då!!
Det absolut godaste brödet som finns!
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: