linn krouthén

I'M GONNA MISS YOU

Kategori: ALLMÄNT

Jag älskar trean. Så mycket att jag glömt vad man egentligen gör i skolan. Dagarna ser likadana ut; man kommer till skolan, kramas, startar lektionen och går ut från klassrummet efter uppropet. Sedan fikas det, pratas det och skrattas det tills sista lektionen på dagen är slut. Jag försöker njuta fullt ut av dagarna just nu, då jag vet att jag kommer sakna allt och alla från Kopparlunden. Men, det skolan är till för egentligen - att lära sig, plugga o.s.v. kommer ju lite på eftertjälken tyvärr. Som tur är, är våra lärare snälla med deadlines och inlämningar och att inte ge allt för mycket plugg.
Nog med mitt skolprat. Försov mig hos min älskling imorse så att jag bara hade 1 timme på mig. 1 timme mindre än vanligt. Men jag hann! Hade bokat möte med en av våra studievägledare idag som gav mig tips och råd om kurser och program. Och hur jag ska lägga upp mina tankar på papper. Men nu blev det ju skolprat igen?! Det går bra. Aja, puss. /L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: