linn krouthén

FIRAR IN LUCIA MED LUSSEVAKA

Kategori: ALLMÄNT

Jag måste bara uppmärksamma att jag haft en kanonhelg. Säger som söta gubbar och tanter över 70; "det här kommer jag leva på länge". Eller minnas kanske är ett bättre ord. Firat Louise hela helgen och somnat i Max famn både fredag natt och lördag natt och morgonen idag kunde inte blivit mysigare. Vaknade, kokade te och satte oss och kollade på julkalendern i våra duntäcken.
Helgen har bjutit på ganska lite sömn, men ingenting emot vad måndagsnatten kommer bjuda på. Bästa treor, klass 09, ska ha lussevaka hela natten lång. Vi kommer gå dirket från festen till skolan och sedan starta vår luciashow för skolan klockan nio. Jag själv ska vara Maria Montazami. Så om jag ska klara detta är det dags för mig att sova nu. Godnatt! /L.
lagom fint sådär.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: