linn krouthén

ANVÄNDS JUST NU

Kategori: ALLMÄNT

1. Maroccanoil - jag har inte ens använt den i en veckan och jag älskar den redan. Gör håret supermjukt och piggar upp det! 2. Aussies Shampoo - verkligen prisvärd och de luktar ljuvligt. 3. Goldwell Rich Repair - den reparerar och jag har den som min lilla anti-friss kräm. 4. Matrix schampoo + balsam - man känner att de är bra produkter man använder för ett bra pris. 5. phc hair repair inpackning - fungerar bra och priset ligger under 100. Dock så får man inte den långvariga, mjuka känslan. Som ett balsam fast med bättre behandling. 6. Schwarzkopf inpackning - jättebra och min favorit just nu! Det känns att håret mår bättre av den. 7. Loréals playball - värmeskydd som luktar gott och lämnar håret lent.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: