linn krouthén

VIT SKO BLEV GUL

Kategori: ALLMÄNT

En härlig helg har det varit! Vaknade upp på lördagen halvt utvilad. Skulle nämligen på min syster danstävling i Västerås. Duschade, fixade mig och sedan kom Louise och tillsammans åkte vi in till danstävlingen med pappa. Där befann sig redan mamma och Sanna sedan åtta på morgonen. Det var superkul att se alla duktiga dansare. Små flashbacks fick jag då jag själv dansat en gång i tiden. Rös även till när man verkligen kände energin och glädjen i hallen.
Min syster kom två av tjugosju dansar i silverklass. Så nu är hon uppe i guld och hård konkurrens. Även fyra i pardisco. Firade det med att beställa från Spicy Hot. Louise och jag gjorde i ordning oss innan  vi åkte vidare till Max för att ha en rolig kväll och säga "farväl" till Lukas som flyttar till London nästan vecka.
Det har för övrigt varit en heldag hos min älskling. Skulle börja dagen med en promenad med hans hundar. Och gissa; möttes av en gul och blöt Converse sko. Härligt! Fick låna Max förstora skor och bli hem skjutsad parfota efter kvällsmaten där.
Nu blir det tyska plugg och sedan kika på Ensam mamma söker med min syster och mamma. Haha!
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: