linn krouthén

BÄRBARA DATORER...

Kategori: ALLMÄNT

Jag vet inte varför. Men på sista tiden känns det som att det har varit mycket prat om bärbara datorer. Kanske för att jag fått en ny från skolan, som fungerar hur bra som helst och är verkligen en perfekt grej som saknats alla år i skolan (märker man nu i efterhand). Och kanske för att Carlforsskaelever nu får Mac datorer. Att Persboskolans elever kommer att få Mac datorer. Och att till och med min mamma fick en bärbar dator av min snälla pappa igår. Nu gäller det att hon lär sig datorn också. Så ja, herregud, vi har sex bärbara datorer i huset. Inte så konstigt att det varit mycket om bärbara datorer på sista tiden när jag kan se dom vart jag än går...

Härlig dag idag. Jag vet inte varför, den har bara varit bra. Pannkaka till lunch, planering inför UF (ung företagare) med Emila och Emma. Och sedan fika på Gränden med Louise, Amanda och Evelina.

Nu sitter jag och säkerhetkopierar alla mina grejer på datorn, för i helgen ska den iväg till Alex för omstartning. Rensning helt enkelt, så den blir så fräsch som den var när jag fick den. Även plugg ska jag försöka hinna med nu. Kisses.





// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: