linn krouthén

REC

Kategori: ALLMÄNT

Dagen har gått fort. Började klockan tio. Försökte komma på en subgrupp att prata om med min basgrupp i vårt radioprogram. Jag och min grupp ska nämligen sända en timmes liveradio om några veckor. Det är nog första och sista gången jag får testa på det! Sedan fick vi tacos i skolan och efter det gled jag vidare till Växhuset för att spela in min låt. Min musiklärare ska bara finputsa den, sedan är den klar!

Nu ska jag fixa en träningsspel lista till min ipod och sedan sätta mig med gitarren en stund. Ikväll blir det Idol, troligen med min älskling. Tycker det är lite småtråkigt att både Geir och Linda i Idol har haft en karriär tidigare. Geir ställde upp i finska Melodifestivalen och Linda var med i popgruppen Supernatural. Men men...

(Tips! Polisen har ett pratjournummer som man kan ringa när man är på väg hem, om man är själv och tills man är hemma innanför dörren.. 08-504 466 66 kl. 23-3.30 fredag och lördag kopiera och sprid vidare!)

 

// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: