linn krouthén

NYTT MÅL

Kategori: ALLMÄNT

Precis tryckt i mig pappas wook med quinoa och massa gott i. Mums! Det har varit en kort men rolig dag idag. På förmiddagen hade jag ideal och på den lektionen satt jag och några i klassrummet och sjöng på "Get over him" låtar. Sedan var det lunch och musik. Åkte hem och jobbade på min låt istället därför att min koncentration och inspiration är svårt att nå när jag har andra runt omkring mig. Somnade dock när jag kom hem och när jag vaknade visste jag inte riktigt vart jag var. Men det var underbart att ta en liten powernap!
Nu ska jag och mamma gå ut och gå. Vårt mål är att röra på oss varje kväll. Så mycket lättare att hitta motivationen när man är två. Så nu är det på med varma kläder för en tripp ute. puss
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: