linn krouthén

LEDIG

Kategori: ALLMÄNT

Jag är uppe! Skönt med en rätt tidig morgon i alla fall. Dagen blir så otroligt lång. Man hinner göra så mycket. Ska starta dagen med att kila till gymmet i någon timme. Allt för länge sedan. Ska även köpa en citron till min syster, fråga mig inte varför. Antar att hon vill ha C-vitaminer i sin sjuka kropp. Och bli frisk till imorgon. För då bär hon iväg till Bruksleden. Åh, tänk när man själv gick den på Persboskolan. Massa minnen därifrån. Kommer särskilt ihåg Carros och min goda blåbärskräm.

Måste även ta tag i hemuppgiften vi fick igår på min lediga dag. Det får bli efter gymmet.

Ikväll startar Idol!!!! Har faktiskt längtat. Älskar alla audition. Se alla mindre bra sångfåglar och upptäcka nya, underbara talanger. Min älskling kommer till mig efter han slutat. En härlig kväll helt enkelt.




// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: