linn krouthén

FLERA MIL

Kategori: ALLMÄNT

En dag i rörelse resulterar blåsor på fötterna och en trött kropp. Stod utanför Igor klockan tio idag med Gabriella och Sara för att sedan utforska nya Monki i stan. Hittade saker för hela 800 kr där inne = en tom plånbok (bilder nedan). Efter lunch var det dags att hitta rådgivare till vårt företag med Emilia och Emma. Puuh, gick säkert över 1,5 mil. Vi hittade dock två rådgivare som förhoppningsvis blir våra rådgivare också. Känns bra! Sedan har jag gått från tre på stan ända tills sju på kvällen med mamma och Sanna. Käkade Spicy och sprang runt för att hitta tävlings dans kläder till Sanna. När jag går igenom min dag i mitt huvud kan jag förstå varför jag mår som jag mår. Så nu ska jag ta bort mitt smink, borsta tänderna och fortsätta kolla på Idol. Sedan blir det kudden och längtan till fredag & helg.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: