linn krouthén

BLUE EYES

Kategori: ALLMÄNT

Det är konstigt att man kan sakna skolan. Har varit borta från den i fyra dagar nu pga. min förkylning. Känns som man missar tusen saker medan man går hemma och gör så gått som ingenting. Men idag har jag faktiskt roat mig själv. Började morgonen med att bläddra igenom vår box med inspelade tv-program, filmer och annat. Hittade en film pappa spelade in för inte så länge sedan, Sandor slasch Ida. Hörde talas om den när jag gick i typ sjuan, att i alla fall boken skulle vara bra. Nu har jag sett den och den var väl helt okej. Tror dock att jag skulle tyckt om den mer för några år sedan då jag inte var lika kritisk...

Nu sitter jag och pluggar ideal, äter vindruvor och lyssnar på musik. Min kära, söta katt Alfons hoppade upp på bordet och la sig rakt på alla mina papper. Han har en tendens till att lägga sig exat där man håller på att läser. Uppmärksamhets behov eller vad?! Men han e söt. Nu ska jag fortsätta med mitt skrivande.





// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: