linn krouthén

TO DO

Kategori: ALLMÄNT

Började gårdagen med en lång och väl behövd promenad med Louise. Jag älskar verkligen att vara ute och gå i det friska och lagom kalla höstvädret. Det påminner mig om när jag var lite och tog höstpromenader med min familj. Sedan är det även så himla mysigt att behöva slänga på sig extrakläder för att inte frysa.
Hann inte så mycket mer igår innan jag stack iväg till Ica för att handla inför kvällen. Jag och Max var nämligen ensamma hemma i mitt hus, så vi satte igång med att laga tacos när han kom till mig. Sedan blev det att kolla på Eclipse och äta hallon-cheesecake glass. För gott! Hade världens mysigaste kväll med min älskling. Önskar att vi kunde leva i vår egen lilla bubbla resten av våra liv.
Vaknade upp tidigt idag. Dock visste vi inte om det för än vi kom upp till köket och såg att klockan stod på halv tio. Men men, skönt att vara upp tidigt! Åt frukost framför inspelade klipp från Sannas danstävling igår. Hon kom tvåa i par, fyra i grupp och kom till semifinal i singel. Kollade sedan på tre avsnitt av O.C. med min plutt.
Nu ska jag ta tag i tyskaplugg och annat som står på "TO DO" listan.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: