linn krouthén

SCREAM

Kategori: ALLMÄNT

Nu känns det kanon! Igår satt jag typ 7 timmar med manuset till vår radiosändning. Och idag gick jag och Moa igenom allt - och sammanlagt fick vi ihop ungefär en 50 minuters lång sändning. Alltså tio minuter återstår att fixa - sedan är vårt radioprogram färdigt och redo att sändas på tisdag den 26 oktober klockan 15-16!!! Hur kul som helst.
Slutade två. Kilade ner på stan med Brandon snabbt för att hitta ett paraply då pappa tog med mitt till Kina. Det blev ett mörkblått. Dock var det inte så kul när jag gick in i en annan affär och hittade ett paraply för 30 kr mindre. Lite? Jag vet. Men det gäller ju att vara sparsam. Men aja, det blåa följde med hem i alla fall.
Nu ska jag ta tag i min mattebok då vi har första matteprovet på fredag om statistik. Så nu ska jag försöka sitta och klura ut hur man räknar med lådogram(?????). Det får bli en höstpromenad ikväll också.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: